Parę miesięcy temu zostałam menedżerem w swojej firmie. Jednak zarządzanie nie idzie mi najlepiej, mimo że staram się wypełniać swoje zadania, to trudno mi jest porozumieć się z zespołem. Odnoszę wrażenie, że wcześniej mieli do mnie zupełnie inne podejście. Co mogę zrobić, by zbudowawać fajną relację w pracy
Nie wiem, czy spotkałaś się kiedyś z nazwą executive coaching? Dzięki szkoleniu przeznaczonej dla kadry zarządzającej można nauczyć się nowego sposobu zarządzania ludźmi i rozwijania swoich kompetencji
Zarządzanie pracownikami, którzy kiedyś byli na równym stopniu wymaga niestety wypracowania odpowiednich relacji, nic dziwnego, że ich podejście się zmieniło
Author
Posts
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
You must be logged in to reply to this topic.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda