Rekrutacja na Moderatora [OTWARTA]


  • Admin

    Witajcie drodzy użytkownicy!

    Dzisiaj bardziej informacyjnie ponieważ ogłaszamy otwarcie rekrutacji na moderatorów naszego forum.
    Biorąc pod uwagę całkowicie nowy start forum postanowiliśmy bazując na doświadczeniach zebranych poprzednio nieco zmodyfikować zasady oraz reguły którymi kierowaliśmy się przyjmując nowych kandydatów na stanowisko moderator'a oraz ponownie spróbować wybrać najlepszych z najlepszych.

    Zaostrzyliśmy trochę wymagania oraz ściśle określiliśmy zadania oraz obowiązki moderatorów tym samym mając nadzieje, że nowe zgłoszenia będą bardziej przemyślane niż dotychczasowe, będą świadomą konsekwentną i dojrzałą decyzją każdego kandydata. Decyzje tą dyktujemy tym, że dzięki tej zmianie wykluczymy z grona osoby którym kompletnie nie zależy na losie stronie lub wychodzące z założenia, że jedynie ranga się liczy (chcąc ją zdobyć za wszelką cenę).

    Stawiamy więc na osoby bardziej wartościowe - mające pasje, zainteresowania oraz autorytet wśród użytkowników a przede wszystkim coś merytorycznego do powiedzenia. W końcu każda osoba w ekipie powinna być tak właśnie postrzegana, dlatego jeżeli interesują Cię tematy związane z komputerami lub około technologiczne masz czas i chęci, zapraszamy do spróbowania własnych sił wypełniając podanie poniżej!

    Wymagania:

    • Straż na forum min. 2 miesiące do daty rejestracji
    • Minimalny wiek kandydatów ~ 16 lat
    • Znajomości zagadnień moderowanych działów
    • Umiejętność prowadzenia dyskusji oraz łagodzenia sporów
    • Kultura osobista oraz poprawna pisownia
    • Znajomość regulaminu TcgForum.pl

    Zadania moderatora:

    • Utrzymywanie porządku oraz kultury osobistej na forum (~aktywność!)
    • Ostrzeganie, zgłaszanie oraz reagowanie na zaistniałe sytuacje
    • Powiadamianie oraz ostrzeganie użytkowników o nieregulaminowych zachowaniach
    • Pomoc użytkownikom w razie problemów
    • Odpowiadanie na pw / e-mail (~dostępność)
    • Stopniowe aktualizowanie, dodawanie do wybranych działów nowych treści

    Do dyspozycji pozostają też:

    • Banowanie
    • Zatwierdzanie wątków
    • Informowanie oraz dodawanie ogłoszeń o nadchodzących event'ach / konkursach

    Szablon

    Wszelkie zgłoszenia sporządzamy według wzoru:

    • Imię: Jacek
    • Lat: 18
    • Byłem moderatorem: http:// forum.przyklad.pl/ , http:// przyklad.pl/ (wymieniamy serwisy lub pozostawiamy puste)
    • Opowiedz coś o sobie: Pochodzę z Krakowa. Interesuje się szeroko pojętą informatyką i jestem fanem wszelkiego rodzaju gadżetów.
    • Działy (jakie chcesz moderować): Hydepark, Sprzęt komputerowy, Programowanie (maks. 3 działy lub 1 kategorie)
    • Dlaczego akurat ty? Ponieważ jestem zapalonym maniakiem komputerowym, od dzieciaka interesuje się sprzętem...
    *W przypadku podania na Moderatora Globalnego należy uprzednio złożyć podanie na Moderatora Lokalnego a następnie po odbyciu minimum miesiąca stażu złożyć ponownie podanie wpisując w rubryce "Działy" - ALL.